Saturday, July 18, 2009

Mandi manda

Salam semua..aku kembali..hehe..setelah sekian lama menyepi..bkn ape..bz la ngan tesis seme..sampaikan hari2 tido kol 4 pg utk tulis tesis..nak wat cane..siang masa adam ada..tak bole nak tulis sgt..sbb die pun sebok nak tulis tesis die kat laptop ni..laptop die yg baru beli aritu ..adalah bertahan 26.7 jam jek..pastu dah tanak main dah..bertukar fungsi menjadi bahan2 antik dalam kotak mainan die...

kalo ikutkan banyak sgt perkara2 yg jadi dalam 4 minggu lebeh ni..nak review balik seme banyak la plak kan..so, kite amik yg paling latest la..iaitu...petang td..acaranye..mandi manda di Hallenbad Reutlingen (kire indoor swimming pool la)...dah lama dah plan nak pegi mandi kat sini..tp sbb tade org lain nak pegi..kiterg tangguh la dulu...kebetulan tghari td sblm pegi solat jumaat...bdk2 heilbrunnen bincang nak pegi mandi situ..ape lg..aku pun tros call my darling..''has has..ptg ni kite g hallenbad, ramai nak pegi ni..cam bes jek..bole bg adam mandi (padahal aku yg nak..wagaga)..pas semayang nanti has tunggu abg kat kaufhof..kite g shopping baju mandi adam''...

abis semayang jemaat kat masjid arab (dulu semayang masjid turki, tp tak bes sbb khutbah dalam turki..tak paham..masjid arab khutbah dalam arab+german) aku pun bergegas ke kaufhof..dgn semangat membara..sampai kat tempat barang2 mandi baby tu...kiterg pun capai la spentot2 baby yg kecik tu..nasib baik 4 euro jek..pastu cari plampong tgn (9 euro)..cukup la tu buat permulaan..nanti kalo dah slalu pegi..kite beli plampong dinosor ye adam..bole abah tumpang skali...
gaya seorg profi

ibu adam plak tak mandi arini..teman kan kiterg jek + jd photographer..sian die tade sluar tracksuit yg sesuai..kang die pakai bakini plak terjojol bijik mata bdk2 heilbrunnen ni..tape..next time has mandi ek..

sampai sana dalam kol 5 ptg..tuka2 baju seme..aku pun bawak la adam tempat mandi baby..tak dalam..takat lutut adam jek..adam punye la jakun nampak air banyak2..dr jauh dah jerit2 sambil jari tunjuk2 kolam..aku buat macho jek la..buat tak kenal adam...haha..sampai kolam tu..aku tarik die masuk..kali ni jerit lg..tp jerit takut..abis tarik rambut + janggut aku..tp bile die tgk banyak baby beso die dalam tu..pelan2 die ok..

pastu kat situ ada sorg makcik tu..dah tua gak la..ckp kat aku ''biarkan jek die sorg2..nanti die ok la tu''..die sambung lg '' saya pun org islam jgk (sbb die nampak has pakai tudung) , bagus bwk anak blaja brenang..dlm quran pun ada tulis''..aku pun senyum2 kambing jek..mana idaknye..ckp bukan main..tp tup tup pakai bikini makcik tu..kalo badan cam angelina jolie tape gak..ni cam angelina jolie kene diabetis watpe (ya ampun makcik, minggu dpn jumpe sy mintak maap ek)..siap ckp kat has lg tu makcik tu '' nape awak tak mandi skali..tape pakai bakini..nicht haram (x haram)..utk blajar tape''..ye makcik ustazah bakini..tak haram kan..semoga makcik di tempatkan di kalangan org2 yg solehah..insyaAllah aminnn...sekian bab makcik

kolam bebudak



nak cite..ekceli aku yg nak blaja berenang...aku ni bab2 sukan mmg terer la..sebut jek main ape..mesti aku cepat blaja + terer (hehe up sket)..tp bab brenang ni..mmg dah bertaun zaman aku cube tak reti..puas si emir+azwan+ashmir+matdeng ajor..cam2 teknik..apung anjing la..apung cycling la..apung tendang2 la..gaya sesuka hati la..seme aku try..tp asik tenggelam timbul jugak..ada la bertahan 5 saat..pastu mesti tenggelam balik..huhuhu..besnye tgk dierg ulang alik berenang..aku ni..3 meter pun struggle..ada skali tu..aku kayuh kuat2..ingtkan dah sampai hujung swimming pool tu..rupenye aku berenang setempat...bile angkat kepala confident jek dah dekat tebing seberang..rupenye tebing yg sama jgk..huhuhuhuhu..

adam gumbira

aku ingt nak jdkan swimming ni aktiviti setiap petang jemaat la (cam ayat kak yanti plak)...nak bg sampai aku terer berenang..adam pun dah brani pegi tempat dalam..ala.adam ada plampong bole la..tape2..nanti aku beli plampong tgn cam adam jgk...huhuhu

ok..penat tulis..ni pun aku bgn tgh malam..td tidorkan adam kol 8 mlm..sampai aku2 pun tetido..adam jgn ckp la..masa nak balik dr swimming pool tu pun dah terbongkang dah die..nampak lembik gile la die..yela ..aku yg berenang setempat ni pun pancit..ni kan adam yg asik bertuka2 pool (pool bdk2 ada 2)...lg la penat kan..

takziah diucapkan kat ashmir..sbb baju die kene curik..so die balik rumah tanpa berbaju..hehe..tu la.letak baju luar locker..



x sampai rumah dah tido

esok ingt nak pegi stuttgart..pegi zoo..bwk adam tgk binatang (ekceli aku jgk yg nak pegi, huhu tak penah pegi zoo dr kecik)...tp tgk cuaca...kalo x ujan bole la kot..kalo tak nanti binatang2 pun malas nak lepak luar....


memula cuak











gambar ala2 hero remaja (kiri : emir,azwan,matdeng,ashmir)



gambar kenangan reramai




ashmir hilang baju masa balik

No comments: