Monday, March 16, 2009

macam2 hari ni...

Hari ni hari first has mula thesis die kat NMI...so adam harini tinggal ngan uncle seneng sementara tak dpt lg org nak jaga adam...pagi2 kol 7 adam dah jaga...mandi2..minum2...lebih kurang kol 8.45 camtu hantar adam kat umah seneng...

aku plak..jumpe andrea kat bahnhof(train station)pastu tros g bauhaus cari barang utk projek...cam bese la..ada yg ada..ada yg tade...kiterg beli 7 batang copper tubes yg panjangnye 2,5m tiap satu...dan seperti bese berjalan dgn batang2 tu sampai fh seperti bangla...huhuhu...

sampai fh..rehat2 jap..pastu mula wat test + pk ape yg nak bincang ngan steinbuch utk esok...

kol 2 camtu kiterg balik...aku riso gak la...camne adam tinggal ngan seneng..dah lama die tak kene tinggal...kot2 la die nangis2 ke...ngarok ke...tp sampai2 jek umah seneng...bukan main sengeh lg si md adam...siap sombong2 lg ngan aku...bile aku tarik jek tgn die...die konon2 merajuk la...wat badan berat...tanak tgk muka aku...aku tau...tu musti merajok la jgk sbb kene tinggal...hehe...

aku tanya seneng...kot2 adam berak...mmg pun...nasib baik seneng jenis brani tuka pampers...adam plak masa nak pakai pampers baru...siap main lari2 ngan seneng...last2...terkencing...nasib baik la die kencing dkt tepi bilik air..kalo die kencing atas tilam ke...atas kapet ke...tak ke naye kat seneng...

has kol 6 lebeh br sampai umah...adam plak petang ni cam bad mood sket...die merajok kot kene tinggal hari ni...asik nengek2 jek...kol 8 camtu aku kasik tido...setelll...

sok steinbuch nak tgk projek aku tu...aku ngan andrea agak tension2 gak...die cam push2 jek...kalo camni la hari2...boleh pancit nanti...

sok adam tinggal ngan uncle yan plak...cane la plak kan...huhu

No comments: