Saturday, March 14, 2009

Hari bola

Hari ni sabtu..ada game bola...arsenal main ptg ni kol 4 ptg..harap2 arsenal menang la...td MU dah kene tibai ngan liverfool 4-1..haha best2...tp arini game bola aku tak dpt tgk...sbb dah pakat ngan budak2 ni nak main bola...almaklumla cuaca lawa plak arini..matahari memancor jek...dah lama plak tu tak nyepak2 bola...kurang2 dapat kurangkan lemak kat badan nie..muahaha..

so kol 4.45 gitu kiterg pun sampai la kat pdang kreuzeiche...ada 5 org dr heilbrunen...aku, emir, deng, baim ngan ashmir...pastu dak hochbuch 5 org gak...muni, KA, cipoi, muz ngan paijo...muz tak main die jd kemeramen...bagus gak la kan..ada gambo..hehe..

ni masa panaskan badan...

dah lama tak main kompom la pancit kan..ingtkan aku jek...tp hampir seme sempot...tu la aku ajak slalu main korg tanak..ha kan pancit...walo apepun..dierg ni semangat...kejo bola macam kejo awek...

kejo bang jgn tak kejo...

stgh jam lepas mula main...nampak kelibat adam ngan ibu adam...adam pun nak main bola jgk..sebuk jek...tersengeh2 nak main sama...tp nasib baik ibu adam ada main ngan adam...terer oo adam main...nanti aku nak ajor die sampai terer...musti kat skolah jd star cam aku muda2 dulu..muahaha...


sian adam main sorg...huhu

bile dah nak abis..main sepak2 corner...oleh kerana gambo2 muz bes2..aku terpaksa letak gambo ni...sbb nampak bes gitu...haha

sempoi x..haha...

1 comment:

Norazman Md Noh said...

beso dah adam... pandai main bola dah yer...